Rekrutteringsfirma

Tax Governance and Office Operations Specialist til Internationalt Luksus Brand

København

Få yderligere info om stillingen
Har du erfaring med flådestyring og leasingmanagement og vil du være en del af en virksomhed med gode værdier og en stærk team-orienteret kultur?

For kunde i København søger Centrum Personale en Tax Governance and Office Operations Specialist til en nyoprettet stilling. Med reference til virksomhedens ledergruppe vil du blandt andet sikre overholdelse af governance, kontraktstyring samt drive lokale ESG-initiativer. Din rolle vil indebære stakeholder management, vedligeholdelse af arkiv over aftaler samt udarbejdelse af ledelsesrapporter – alt sammen med fokus på ansvarlighed og gennemsigtighed i organisationen.

Hvad kan du forvente?

  • Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du får en central rolle i at sikre governance og effektiv kontraktstyring på tværs af forretningsområder.
  • Muligheder for at samarbejde med forskellige interessenter, hvilket styrker dit netværk og din indflydelse i organisationen.
  • Chancen for at bidrage til meningsfulde ESG-initiativer og gøre en positiv forskel for bæredygtighedsarbejdet.
  • En støttende teamkultur, der værdsætter dine input og opmuntrer til faglig udvikling og vækst.
  • Spændende opgaver, hvor du organiserer og optimerer processer og får mulighed for at vise din sans for detaljer og dine organisatoriske evner.

Hvad skal du have med i bagagen?

  • +3 års erfaring med flådestyring og en stærk forståelse for bilbranchen.
  • Dokumenteret kendskab til finansielle services, især inden for leasingadministration, så du effektivt kan navigere i relevante processer.
  • Et solidt juridisk kendskab til danske forholdsmæssige skatteregler, så du sikrer overholdelse af gældende lovgivning.
  • Enestående sans for detaljer og stærke organisatoriske evner, så du kan håndtere dokumentation og strukturere processer effektivt.
  • Kendskab til ESG-Rapportering er en fordel men ikke et krav
  • Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale

For at få succes i rollen
For at få succes i rollen ser vi gerne, at du er detaljeorienteret og struktureret, så du sikrer nøjagtighed i dokumentation og governance-processer. Du er en stærk kommunikator, som kan samarbejde med forskellige interessenter og oversætte forretningsbehov. Du er proaktiv og selvkørende, tager initiativ til at drive projekter og du er samtidig omstillingsparat og åben, så du kan navigere i skiftende prioriteter og bidrage til et dynamisk arbejdsmiljø. Endelig er du en god team-player, så du opbygger gode relationer og arbejder godt med kolleger på tværs af afdelinger.

Hvad kan du glæde dig til?
Du kan se frem til et spændende job hos et internationalt brand med stærke værdier og høj medarbejdertilfredshed. Du bliver en del af et moderne, digitalt arbejdsmiljø med fokus på udvikling og engagement, hvor der er gode muligheder for både faglig og personlig vækst. Du vil arbejde tæt sammen med et dedikeret team, hvor vi prioriterer samarbejde, kvalitet og en god hverdag. En selvstændig stilling med et stort individuelt ansvar. Da stillingen er nyoprettet, vil du vil få gode muligheder for at udvikle og præge din egen arbejdsdag

Vi tilbyder desuden en attraktiv frokostordning, adgang til fitnesscenter, sociale arrangementer og et professionelt arbejdsmiljø i lækre omgivelser. Stillingen er interim med udløb den 31.12.2026 med gode muligheder for forlængelse eller fastansættelse.

Ansøgning
Send din ansøgning og CV hurtigst muligt via formularen nedenfor. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Øvrige", og befinder sig i kategorien "Øvrige stillinger".

Arbejdsstedet er beliggende i København

Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
Hjemmeside
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer

Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.

Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.

Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.

Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 09.07.2025
  • Øvrige
  • København